Friday, April 02, 2010

SentAp - mEnyEntaP - tErSEntAp ' V 4.0 '

9.25 am. Pagi yang cerah..
Berjalan dengan pantas dari parking ke office..  Konon-konon dah terlambat nak masuk office.. Padahal boleh je masuk lambat.. Konon nak jadi pekerja berdedikasi.. Eh jap jap tengok cermin keta kancil ni jap, senget plak tudung aku ni.. Sambil betulkan tudung sambil berjalan n x tengok depan.. .
.
.
.
Oo MAKKKKKK!!!



 kaki kiri aku termasuk lubang
n almost terjatuh tapi sempat berpaut kat keta kancil tu..dengan segera bangun n jalan terus dengan segera n selambe sebab dengar bunyi orang berjalan kat belakang.. N mesti la aku xnak toleh belakang dah..jalan cover baekkkk punya konon xde terjadi pape.. Sakit la jugak kaki aku neh nasib xluka sebab teralas dengan jeans
Tersengih aku sorang2 sampai masuk office..

1 comment:

  1. hehe...dulu i pon kena cm2 jgak..hehe...memory ni taw..hehe

    ReplyDelete

please leave your comment.. thank you!