Wednesday, May 06, 2009

R.I.N.D.U.

eheh lame xpost pape.. xbape nk rajin..
tenet ade tp cm xde. so klu nk tgk email pn aku kne g cc bwh ni.
Promote sket.. Buzzin Net.
cc ni mamat yg agak hensem yg jg kaunter tp BLUR yg amat eheh..

ape yg aku R.I.N.D.U. nih??

adele.. tp yg aku nk ckp nih bkn pasal rindu jiwang2 cm cek wan ke cm cekkeya ke
oops silap...sory cekkeya..

tp ni hah lagu ni.. even aku bkn fans tok Ti,
tp disebabkan lagu ni aku dh dgr berjuta kali..

lagu by Tok Ti - Ketika Cinta - OST Perempuan berkalung sorban..
lame dh lagu ni ek tp layan jela..



Ada tiada rasa dalam jiwa
Rindu akan memanggil-Mu

Karna setiap jiwa t'lah bersumpah

Setia hanyalah kepada-Mu


Bila cinta ada di dalam jiwa

Wangi bunga dunia tanpa nestapa

Segala yang dirasa hanyalah Dia

Hati 'kan memuja hanya pada-Nya


Ketika cinta memanggil

Gemetar tubuhku

Ketika cinta memanggil

Hangatnya nafasku

Ketika cinta memanggil

Menderu sang rindu

Ketika cinta memanggil


Rindu... rindu... rindu qalbu

Memanggil-manggil nama-Mu

Seperti terbang di langit-Mu
Tenggelam di lautan cinta-Mu


Bertabur qalbu yang rindu

Melebur menjadi satu

Bagai menari diiringi pelangi

Ketika cinta memanggil




3 comments:

  1. hahhah...ko mmg dh lama x update..ngeh3..ak tau rindu kat sapa...hehhehe

    ReplyDelete
  2. muahahhaha aku rindu???? ehehhehe silap orang nih...ahahahha

    ko memang lama tak hapdet....kitorang tak rindu pun..ekekekkeke

    ReplyDelete
  3. cit cekkeya shadap u.. ade org yg rindu aku sbb tu aku menghapdet blog nih.. hoho

    ReplyDelete

please leave your comment.. thank you!