Friday, May 08, 2009

BBQ @ PD..

tersebutlah kisah nye.. bkn al-kisah cekkeya tu ye..
pd 6hb Mei ari tu aku n minah2 sengal kat rmh aku tu ( Cik Dah n Cik Teh)
g PD..
ade ape g PD??
bkn ade strip dance kat pantai..tp ade BBq..
aku di ajak join clzmate Cik Teh n Cik Dah..Dorg dak karen.
aku sorg je dak CS yg lain dak karen (eletrik).
make aku n Cik Dah n Cik Teh dgn excited nye bersiap2 la packing baju extra..
konon2 nye dh smpai PD nnt nk berendam ala2 badak main ombak..
konon nye la...

jnji nk pg pkul 3.30ptg..
so Cik Ira N Cik Dah n Cik Teh assume smpai sane dlm pkul 4.30..
dlm assumption philosophy kitorg smpai sane dh redup sesuai bnor la dpt brendam mndi2 main ombak..

tp jnji MELAYU.. cit marah btol aku!
tgu pny tgu dkt pkul 5 bru gerak.. huh aku dh nk malas nk ikut.
tp nk naik rumah segan kang kne gelak dak2 bilik sbelah kat rmh aku tu pulak..
xpe sabar2..


last2 smpai sane pkul 6.30pm..
uuuuuu geramnye aku aku tgk pntai di hempas ombak yg bgulung2 cm popia tu..
akhirnye dgn suka citanya aku mlompat ngn Cik Teh n Cik Dah main ombak.
Xdpt mandi dpt main kat gigi gusi pntai tu pn jadi la... sbb dh nk mgrb kn..
Aft main2 kat pantai tu, aku pn masuk la toilet 50sen tu.. masuk2 toilet je aku brkate
"Aik mandi open2 cmni ke? Xde pintu? Eh aku duk oversea ke ni?? Aduhai...."
haha klu nk tau shower tu open xde pintu xde cover.kne mandi ramai2..

Lantak la..

Dlm pkul 8 ktorg gerak g tmpt BBQ tu.. about 1@2km dr pntai td.
Smpi sane BBQ pn dimulakan ... Mmg best gle la angin mlm2 kat sane.. oooo rase xnk balik...
lps mkn ayam BBQ abang2 karen, aku n Cik Dah n Cik Teh turun ke pantai..
wohooooooooo syok gle...
mase tu air surut ktorg jln jauh dari tepi pantai smpai jmp air laut yg dh surut tu..
mmg xde lampu tp yg best nye kat area pntai tu terang sbb bulan purnama..
so xperlukan lampu.. blh bygkn???

dah ah xde org so tmpt tu mcm tmpt kitorg je..
ktorg menyanyi2, menari2,
ketawa belahak2.. mmg syok ah..
klu ktorg tau xpyh main air kat pntai 1st yg kitorg smpai tu..
blh je mndi mlm2 kat pntai BBQ nih.. tp mls pulak nk ganti baju..
dak2 karen yg lain ade je mandi kat ctu.
xde org.. gelap2 xpyh susah pyh nk tcover2 ape yg patut..
mmg syok ah.. angin kuat, xkne bahang matahari..

dh puas main2 around 1am ktorg pn bgerak balik. Smpai rmh dlm pkul 2.30pg.
Letih tp mmg syok gle la. Spnjg kat sne aku Cik Teh n Cik Dah asyik gelak je..
dak2 karen pn blh tahan lawak dorg. Adeh...

So amacam dak CS230 x terbakar ke??
dak karen leh buat smpai PD. byr 10hengget gak tp xtmasuk tol+minyak la.. tp total xsmpai 25hengget pn...

ni gmbar2 nye..



ni mase mula2 sampai...
fokus pic bwh ni..
sbenarnye nk snap pic mamat tu tp saje la knon2 nk ambik pic cik Dah..




ni mase tgh blari kne kejar ngn Cik Teh sbb aku nk cmpak sliper die dlm laut.. hoho..







pic yg kaler oren2 ni mase kat pantai BBQ. smentara tgu abg2 karen siap bakar aym,
aku, Cik Teh n Cik Dah posing2 sket..
yg cm pondok tu tmpt abg2 karen bt aktiviti bakar ayam..

4 comments:

  1. sudahla mai...sudah a...cam nih a ko, bersuka ria tak ingat kat aku, siap ngorat abang karen la pe la..aku karen ko kang...ekekekekke

    ReplyDelete
  2. ntah r mai nie...hehhe smpainye ati mu..wua3 muahahhaha

    ReplyDelete
  3. huhu template da len r.
    lame nye x hapdate blog dak ni!~

    beshnye g pntai..pew~

    ReplyDelete
  4. hoho aku nk ajak ko yan.. tp aku pikir 10x nk ajak ke x sbb nnt aku ade pesaing nk ngorat dak2 karen ...
    hahahaha
    pg ni pn sbb dak bilik yg ajak..
    jmputn VIP nih..

    ReplyDelete

please leave your comment.. thank you!